sobota, 20 lutego 2016

Fuczki

Dziwna nazwa, ale tak nazywają się te proste placuszki z dodatkiem kiszonej kapusty.
 Pomysł na placuszki podrzuciła mi Małgosia .
Moje były podane z sosem mięsnym i smakowały wybornie choć można je podać z dowolnymi sosami lub śmietaną.


Fuczki 

ciasto:
1 szklanka mąki luksusowej
1 szklanka mleka
2 jajka
przyprawy
około 20 dag kiszonej kapusty
dodatkowo:
olej do smażenia
Wykonanie;
Z mleka, mąki i jajek przygotować ciasto jak na naleśniki, następnie doprawić je solą, pieprzem i dowolnymi ziołami ja dałam szczyptę tymianku. Kapustę odcisnąć z soku i pokroić na mniejsze kawałki,
dodać do ciasta i wymieszać.
Na patelni rozgrzać niewielką ilość oleju i kładąc łyżką ciasto smażyć małe placuszki na złoty kolor,
podawać gorące z dodatkiem dowolnych sosów.

   




http://www.mlynomag.pl/

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody