środa, 20 stycznia 2016

Naleśniki z kapuścianym farszem

Moja Hania miała ostatnio ochotę na krokiety z kapustą i nawet chciałam jej zrobić, ale ostatecznie powstały naleśniki z kapuścianym farszem.


Naleśniki z kapuścianym farszem

70 dag kapusty kiszonej
kilka czapek suszonych grzybów
2 pętka kiełbasy śląskiej
1 cebula
2 łyżki margaryny
1 ząbek czosnku
przyprawy
dodatkowo:
naleśniki
olej do smażenia
wykonanie:
Usmażyć najzwyklejsze naleśniki  ze swojego ulubionego przepisu ( potrzebujemy około 10 sztuk)
Kiszoną kapustę ugotować do miękkości osobno obgotować namoczone wcześniej grzyby i wszystko dokładnie odcedzić i odcisnąć z nadmiaru wody.
Kapustę i grzyby drobno posiekać ja robię to przy pomocy robota, kiełbasę obrać ze skórki i też przy pomocy robota posiekać tak jak kapustę i grzyby.
Cebulę drobno pokroić i podsmażyć na margarynie, następnie dodać ją razem z kiełbasą do kapusty, dołożyć czosnek przeciśnięty przez praskę i przyprawy sól i pieprz do smaku oraz szczyptę suszonego tymianku, dokładnie wymieszać.

Naleśniki smarować cienką warstwą przygotowanego farszu i ciasno zwinąć.

Na patelni rozgrzać niewielka ilość oleju i podsmażyć na złoty kolor z obu stron ( naleśniki mają być dobrze rumiane i chrupiące bo wtedy sa najlepsze) podawać gorące prosto z patelni.




2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody