poniedziałek, 16 listopada 2015

Krem rybno-ziemniaczany

Krem ziemniaczany to klasyk który ja bardzo lubię z grzankami i bardzo też lubię wędzoną makrelę. Postanowiłam te smaki połączyć i powiem Wam, że wyszło tak pysznie, że sama się nawet nie spodziewałam, że tak może wyjść :)


Krem rybno-ziemniaczany 

1/2 kg ziemniaków
1 pietruszka
3 łyżki masła
1 litr bulionu warzywnego
1/2 szklanki śmietany 30%
1 wędzona makrela
dodatkowo:
tosty z ziarnami
wykonanie:
Ziemniaki i pietruszkę obrać, pokroić w kostkę i podsmażyć na maśle, następnie zalać bulionem i rozgotować.
Rozgotowane ziemniaki zmiksować na krem i dodać 1/2 wędzonej makreli obranej z ości i ponownie zmiksować,dolać śmietankę i zagotować. Kiedy krem się zagotuje od razu wyłączyć gaz i doprawić do smaku solą oraz pieprzem.
Tosty z ziarnami opiec w opiekaczu.
Gorący krem przelać do miseczek na wierzchu ułożyć obrane z ości kawałki ryby z drugiej połówki, posypać szczypiorkiem i świeżo zmielonym pieprzem, podawać z dodatkiem chrupiących tostów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody