poniedziałek, 15 czerwca 2015

Kubuś bez pieczenia

Ciasto zrobiłam z trzech powodów po pierwsze bardzo mi się podobało po drugie miałam fajną ku temu okazję, a po trzecie ze względu na wydarzenie Przepis z tego miejsca , a ciasto jest bardzo smaczne i wszystkim będzie smakowało, zwłaszcza dzieci zapałają do niego miłością :)


Ciasto Kubuś

masa kubusiowa:
1 butelka 900 ml soku typu Kubuś o dowolnym smaku
2 budynie smietankowe
2 galaretki truskawkowe lub zbliżone smakiem do soku
masa śmietankowa:
600 ml śmietany 30%
2 galaretki cytrynowe
dodatkowo;
opakowanie małych okrągłych biszkoptów
2 opakowania ciastek typu delicje
czekolada mleczna 
wykonanie;
Biszkopty ułożyć na dnie formy do pieczenia (30 cm na 20 cm, odlać jedną szklankę soku i wymieszać w nim budyń, resztę soku zagotować i na gotujący wlać sok z budyniem gotować do zgęstnienia cały czas mieszając. Kiedy budyń zgęstnieje i się zagotuje wyłączyć gaz i do gorącego budyniu wsypać galaretki, mieszać do rozpuszczenia i od razu wylać na ułożone w formie biszkopty kiedy masa kubusiowa przestygnie ułożyć na niej delicje czekoladą do góry.
Galaretkę cytrynową rozpuścić w 400 ml wody i odstawić do wystudzenia, śmietanę ubić na sztywno i delikatnie połączyć z gęstniejącą galaretką, masę śmietankową od razu przełożyć na ułożone delicje i odstawić do lodówki do całkowitego zastygnięcia przed podaniem ciasto posypać dosyć grubą warstwą startej czekolady.





Razem ze mną ciasto na zimno robiły;
http://mojekucharzenie-bozena-1968.blogspot.com/.../smiet...
http://doowa.blogspot.com/.../torcik-jogurtowy-z...
  http://grazynagotuje.pl/lekki-sernik-na-zimno-cytrynowo.../

2 komentarze:

  1. Ja miałam w planach zrobić też takie ciasto,ale zrobiłam inne..Pysznie wygląda i tak na pewno smakuje.dzięki za wspólne pichcenie i do następnego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto jest przepyszne, dziękuje Iwonko za kolejny wspólny raz :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody