środa, 4 marca 2015

Smażony makaron

Moja dorosła córka ostatnio tak dużo mówiła o takim daniu, że nabrałam na nie ogromnej ochoty i dzisiaj zrobiłam na obiad. Zapewne w knajpkach gdzie podają takie jedzenie to przygotowują je inaczej i inaczej wygląda, ale mi się podobało i smakowało wszystkim :)


Smażony makaron

2 grube plastry karkówki
1 opakowanie mieszanki  chińskiej (mrożone)
1/2 opakowania cienkiego makaronu
przyprawy
wykonanie:
Karkówkę pokroić w cienkie paseczki i natrzeć sosem sojowym, odstawić na minimum godzinkę.
Dużą i głęboką patelnię rozgrzać i zrumienić na niej mięso, następnie dodać zamrożone warzywa posypać niewielką ilością soli i  pieprzu i smażyć tak długo, aż warzywa zmiękną.
W garnku ugotować  makaron ja ugotowałam 1/2 paczki makaronu spaghetti i odcedzić go, a następnie wrzucić na patelnię z warzywami, dokładnie wymieszać i doprawić do smaku przyprawa do potraw chińskich i całość jeszcze chwilkę razem smażyć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody