środa, 11 czerwca 2014

Kilka fotek

Dzisiaj tak bez przepisu, a tylko kilka zdjęć z imprezy dla dzieci jaka się odbyła w ostatnich dniach w moim mieście. Może ta moja mieścina jest mała, może jest tutaj straszne bezrobocie, może kupienie czegoś innego jak klasyki graniczy z cudem, tych może jest wiele, ale miejsce do życia jest to piękne. Dolina Baryczy, rezerwat stawów Milickich i ciągle poprawiające się warunki do czynnego wypoczynku tworzą ją jeszcze piękniejszą.
Piknik odbył się jednym z piękniejszych miejsc oddalonych tylko kilkanaście  minut drogi od centrum miasta, cała impreza była zorganizowana z myślą o dzieciach więc atrakcji dla nich też było sporo, moja Hania zaliczyła chyba wszystkie punkty tego spotkania i ubawiła się na całego
Mam nadzieję, że  te zdjęcia choć troszeczkę oddadzą  urok miejsca i klimat pikniku :)
















Miejsce pikniku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody