środa, 6 listopada 2013

Prezent

Zacznę od tego, że to nie jest wpis w żaden sposób sponsorowany, a dodaję go tutaj tylko po to, aby się pochwalić :)
Dzisiaj dostałam taką bardzo miła przesyłkę z tego miejsca, nie jest to nic do testowania tylko prezent do spróbowania :)
 Przesyłka jest smaczna i już rozdysponowana, nastolatka jako miłośnik herbaty dostanie cudownie pachnący syrop cynamonowy, Emilka jako dżemojadek zaopiekuje sie konfiturą z porzeczki, a Hania która w naszym domu robi za Kubusia i kocha miodek za który już się zabrała, oczywiście dostała miód.
Nie wiem czy to będzie dobrze widać na zdjęciu, ale ja dostałam cudowny kubeczek który jest jak dla mnie wyprodukowany i chyba sobie zrobię z niego logo do bloga :)





6 komentarzy:

  1. Same pyszności, a kubeczek jest po prostu cudny :) Też bym taki chciała, bo kubki kolekcjonuję namiętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszności to są, a kubeczek jest rewelacyjny mi też sie strasznie podoba :)

      Usuń
  2. Ale pyszności, a kubek cudny!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę jaki z Pani sympatyczny chwalipiętek:)Pozdrawiamy prywatnie.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody