sobota, 19 października 2013

Różowy tort

Znajomy z pracy poprosił mnie o zrobienie torta urodzinowego dla żony, zrobiłam go z ogromną przyjemnością bo takie torty które są oznaką miłości i szacunku dla drugiej osoby mi robi się najlepiej i w jego wykonanie wkładam całe swoje serce.
Tort był dla kobiety więc zdecydowałam się na motyw różany i mam nadzieję, że jubilatce podobał się on tak samo jak mi  bo co do smaku to nie mam wątpliwości, że smakował.
Przełożyłam go masą z serka mascarpone wymieszaną czekoladą, wierzch posmarowany jest masą przygotowaną na bezie szwajcarskiej, a zabarwiłam ją musem z czarnej porzeczki jak dla mnie pyszny :)





6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody