piątek, 25 stycznia 2013

Niemoc

Dopadła mnie choroba i  straszna niemoc z nią związana  przez co zaniedbałam troszkę wpisy tutaj bo żyję tylko dniem dzisiejszym, nawet obiad dzisiaj był po prostej linii oporu czyli makaron z białym serem. Obiecuję jednak, że nadrobię wszystko z nawiązką bo w głowie, aż roi mi się od pomysłów niech ja tylko stanę na nogach :)
Puki co zima trzyma na całego i nawet ma to jakiś swój urok.


  Dzisiaj odbył się też kolejny bal karnawałowy tym razem u Hani która po wielogodzinnych obradach w końcu zgodziła się zostać królowa wróżek, a nie jak miała w pierwszym zamyśle strażakiem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody