czwartek, 26 lipca 2012

Święto Hani i coś pysznego


Dzisiaj moja Hania miała swoje małe święto i mimo, że dzieci u mnie obchodzą tylko urodziny to dla niej zrobiłam mały wyjątek bo malutka tak uroczo na mnie rano spojrzała i zapytała " Czy ona też może świętować imieniny jak tatuś ?", a tatuś Krzysztof i dopiero wczoraj miał swoje święto. Dostałam kilka dni temu cudowny prezent i postanowiłam dzisiaj przy tej okazji dziewczynkom zrobić imieninowy podwieczorek. Dzieci były zachwycone bo było owocowo i czekoladowo tylko zdjęcia musiałam szybko robić bo ze stołu wszystko znikało migiem:)



A to mój prezent, pomocnik w produkcji domowych czekoladek.

2 komentarze:

  1. No to Haneczko wszystkiego najlepszego,dużo zdrówka i spełnienia marzeń.
    Niech Ci słonko ciepło gra,
    niech Twój uśmiech długo trwa,
    nie trać swej wesołej minki
    dziś są Twoje imieninki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody